ככה עושים את זה באינסטגרם
האינסטגרם היא כבר מזמן לא רק האפליקציה המגניבה הזאת
שבה אנחנו משתפים תמונות עמוסות פילטרים.
אנשי השיווק והפרסום הבינו את הפוטנציאל הגלום
הקיים באינסטוש להעברת מסרים,
הגדלת מכירות וחשיפה לקהלים חדשים.
אבל זה ממש לא אומר שכולם יודעים לעשות את זה נכון…
הנה כמה דוגמאות לאלו שכן הצליחו לעשות שימוש נכון וחכם באינסטגרם:
1. תחרות הכוסות של סטארבקס:
רשת הקפה סטארבקס הזמינה את הלקוחות שלה
לעצב מחדש את הכוסות המשעממות של הרשת
על ידי שימוש בשרבוטים הנעשים ביד.
הגולשים התבקשו להעלות תמונות של הכוסות להאשטג ייעודי
והזוכה הגדול נהנה לראות את סטארבקס מפיחים חיים בשרבוט שלו
ויוצרים limited edition של הכוסות בעיצובו.
אז נכון שסטארבקס יצאו עם המהלך הזה לפני שנתיים,
אבל היי גם היום זה היה עובד להם מעולה.
לעמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/explore/tags/whitecupcontest/
2. הדינוזאורים המטיילים
הצלם הפרגוואי גורג' סאנז לקח אתו שקית קטנה ובה דינוזאורים מפלסטיק
ויצא לטייל בדרום אמריקה.
הוא התחיל להעלות את התמונות לאינסטגרם והדף צבר כמות עוקבים מטורפת.
ומה כל זה קשור לשיווק? את כל התמונות ג'ורג' מצלם רק עם אייפון….
לעמוד האינסטגרם המלא: https://www.instagram.com/explore/tags/dinodinaseries/?hl=en
3. הקטלוג של איקאה
ב2014 איקאה היו הראשונים אי פעם להעלות קטלוג שלם באינסטגרם,
נכון זה לא היה קל כמו לנווט בקטלוג שבאתר,
אבל הם לגמרי משכו את תשומת ליבם של 12,000 עוקבים חדשים בעמוד האינסטגרם שלהם.
להצצה בקטלוג: https://www.instagram.com/ikea_ps_2014/
4. מארק ג'ייקובס מחפש את הפנים הבאות
מעצב האופנה מארק ג'ייקבוס החליט לגייס את הפנים החדשות
לקמפיין שלנו דווקא דרך ה… אינסטגרם.
כל מה שהגולשים היו צריכים לעשות זה להעלות תמונה של עצמם
ולתייג אותה #CastMeMarc.. ככה גם בונים מותג וגם מוצאים טאלנטים חדשים!
https://www.instagram.com/explore/tags/castmemarc/
5. לאהוב את ההתמכרות שלי:
במבט ראשון לואיז נראית כמו עוד אישה פריזאית בת 25 שמצלמת את עצמה עושה חיים,
במהלך 8 חודשים היא צברה 65,000 עוקבים.
אבל דבר אחד לא מסתדר, כשבודקים את הפרופיל שלה מגלים שהיא לא באמת קיימת.
הפוסט האחרום שהעלתה בספטמבר הוא קולאג' של 150 התמונות שהעלתה בעבר.
לא צריך להבין צרפתית כדי להבין את המסר- בכל אחת מהתמונות לואיז אוחזת משקה אלכוהולי ביד.
מטרת הקמפיין הייתה להעלות את המודעות להתמכרות לאלכוהול
ולהמחיש כמה קשה לזהות את ההתמכרות אצל הקרובים לנו ביותר. צפו בפוסט שאומר הכל:
https://www.instagram.com/p/BKpxDmOhjaD/?taken-by=louise.delage&hl=en
You must be <a href="https://gimalaya.co.il/wp-login.php?redirect_to=https%3A%2F%2Fgimalaya.co.il%2F2016%2F11%2F04%2Fgood-instagram%2F">logged in</a> to post a comment.